2010. január 25., hétfő

Pihi

Ma pihenés napja volt, így is terveztem, de jó is volt így. Lefeküdtem reggel 7 körül, aztán 11 előtt fel, akkor mászkáltam itt a környéken ebben a kellemes időben egy órát, elintéztem a dolgaimat, hazajöttem, pizzasütés és alvás újra, nem volt kedvem felkelni, de muszáj volt, mert akkor meg este nem alszok.
Akkor találjunk ki egy tervet...végülis azért van, hogy felrúgjuk, majd ha újra változtatnom kell, akkor beszámolok róla, miről is van szó.
26 - TLB Floor
27 - Tempo Torso
28 - TLB Floor
29 - pihi, baby sitterkedés, ami korántsem nyugis
30 - Tempo Torso
31 - TLB Floor
1 - Tempo Torso
2 - TLB Floor
3 - TP
4 - Tempo Torso
5 - TLB Floor
6 - TP
7 - TLB Floor
8 - Tempo Torso
9 - TLB Floor
10 - TP
11 - TLB Floor
12 - Tempo Torso
13 - TLB Floor
14 - TP
15 - Tempo Torso
16 = mérés!

Húha, milyen sok van még a kihívás végéig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...