2010. január 11., hétfő

Esti program

Valahogy úgy elszaladnak a napok, órák, hogy csak csodálkozok, hogy már megint mivel teltek el, repül az idő. De nem tologattam, halasztgattam a tornát, este rászántam magam, pedig nem szoktam este, nem terveztem magamnak sokat, csak egy kis esté gyaloglást Leslievel, pontosan a Walk At Home - 5 Mile Fat Burning Walkból csináltam meg a 3. és 4. mérföldet, nem mintha olyan sok különbség lenne a mérföldek között, de múltkor az 1-2-t csináltam. Ez úgy van felépítve, hogy bármelyiknél beszállhatok és ki, ha úgy gondolom, minden mérföldön új brigád van, az elsőn és az utolsón van egyedül.
Aztán a mai felvetődés: lehet újra járok konditerembe, meg is lett érdeklődve, csúcs szuper új gépek, külön női részleg - habár ez engem annyira nem zavart, jó áron...http://www.speed-fit.hu, csak szépen elterveztem, hogy most jön egy egy hónapos Tapp kihívás, aztán futás, mert akkor már közeleg a jó idő, de mi van, ha nem tudom rászánni magam a kinti futásra, bár kétségkívül olcsóbb lenne, de a konditeremről tudom, hogy egyszer már hatásos volt....csak nem akkor mennék, amikor úgy gondolom, mert nem 3 lépésre van, ezt a témát még körüljárom, mert jár ismerősöm (kick-boxról), vele tudnék menni - még megkérdem hogy jár, aztán lenne más is, aki szeretne járni....ha pedig rendszeresen futnék, mennék újra kick-boxra is...még lebeszélem ki hogy járna....
Aztán, amit nem értek az az, hogy miért gyarapodik folyamatosan a súlyom, nem eszek olyan sokat és mozgok is...jó, mondhatjátok, hogy az izom nehezebb....de itt mostanában nem erősítésről volt szó, hanem gyaloglásról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...