2010. január 3., vasárnap

Ismét Leslie

Az pattant ki az agyamból, hogy 15-ig most nem fogok tapp-ot csinálni, hanem egyik nap leslie, másik nap erősités...vagy egyes napokon mindkettőt, ez lesz kb 2 hétig, utána 1 hónapos tapp-kihivás, aztán meglátjuk az eredményt. Ma megmértem magam, holnap kéne gyártani egy fotót, aztán tavasz végén, nyár elején meglátjuk a változást. Most tényleg szilárd az elhatározás, úgyhogy lesz változás!
Egyébként ma egy 48 perces 3 mérföld volt abból a sorozatból, amit tegnapelőtt is csináltam. Rendbe kell szednem a Leslie-tornáimat, hogy melyik távból mennyi és mik vannak.

Gondolkodok egy blogvisszatérésen. Igazából ezzel sincs gond, de valahogy egyiknek sem az igazi a megjelenése, és ott talán még jobban vannak sémák...ha esetleg valaki tud nekem egyéni sémákat gyártani, jelezze bátran.

9 megjegyzés:

  1. ó, én sablon miatt tuti nem hagynám el a blogspotot, eszméletlen jó sablonok vannak.
    google-be beírod, hogy free blogger templates, és rengeteget ad ki, nagy része olyan, hogy csak egy copy-paste-el módosítható.

    Én például ezeket nagyon szeretem:
    http://lenatoewsdesigns.blogspot.com/
    jobboldali linksávban, ahol van, hogy "blog categories", válogathatsz, hogy milyen típusút szeretnél
    pl csajszisok szerintem:
    http://lenatoewsdesigns.blogspot.com/2008/10/bold-beautiful.html

    VálaszTörlés
  2. De hogy módositsam, én ehhez nem értek, melyik pontban?

    VálaszTörlés
  3. Belekukkantottam, majd holnap körülnézek, bár akkor újra kell szerkesztenem a bloglistát.

    VálaszTörlés
  4. Aztán mehet újra a vadászat, hogy melyik alatt működnek a legutolsó kommentek. :-)

    VálaszTörlés
  5. Most látom...egyet kipróbáltam, és el is tűnt...majd a Ti oldalaitokon megtalálom úgyis.

    VálaszTörlés
  6. ezeknél a sablonoknál nekem működött a komment gond nélkül. A linklistát meg ezeket kell újraalkotni mindig - tehát érdemes kiválasztani a tökéleteset és utána újralinkelgetni - freeblognál ez annyival egyszerűbb, hogy a html részt lehet kopipésztelni.

    HÁt itt is úgy lehet kicserélni a sablont, hogy Elrendezés - html kód szerkesztése - és ami ablak van, ami úgy néz ki, mint itt a komentbox, abba kell kopipésztelni a honlapról letöltött txt-s szövegrészt. De tök érthetően le van írva valahol, amikor már kiválasztod a sablont. Nagyon egyszerű, tényleg :) még én is meg tudtam csinálni :)

    VálaszTörlés
  7. Nos, már csak az lenne a kérdés, hogy a fejlécet hogy tudnám kicsit kicsinyiteni.
    Na, és hogy mindenki blogját betettem-e oldalra...bár ez úgyis kiderül.

    VálaszTörlés
  8. Vannak tök jók, de azoknál meg nincs cimlapon a szerkesztési lehetőség, erre tudsz valami megoldást? Hiába van elmentve a navbar, nincs ott!

    VálaszTörlés
  9. hmmm, nem, igazából én ehhez hülye vagyok, bocs :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...