2010. január 1., péntek

Gyaloglás Leslie-vel

A régi ismerős újra előkerült és most sem bántam meg. Burn Body Fat & Sculpt Your Arms - 2 Miles volt a kiválasztott, 34 perc volt, meg is izzasztott, jó lesz ez, be is vezetem! Próbáltam kicsit tappositani és fesziteni a hasam, de közben kicsit elfelejtkeztem.
Lesz az az egy hónapos kihivás, azalatt nem lehet mást, de addig és utána is fogom csinálni, aztán jöhet a futás, amikor már olyan idő lesz! Olyan lusta voltam egész nap, de most fellelkesültem. És tudjuk, amilyen az első nap, olyan a többi....tehát tornás évem lesz! :-)

Szilveszterezésről annyit, hogy ingyenes buszok voltak a belvárosba, bementünk este, volt egy kis karaoke, aztán Star Machine 11-3/4 1-ig, közte Himnusz, aztán polgármesteri beszéd és tüzijáték, aztán irány haza, nekem elég is volt most ennyi, már kezdett fázni a talpam.

Ja, és az újévi fogadalmak: a mozgáson kivül, amit szeretnék továbbra is rendszeresiteni, valami már elkezdődött újra, bár nem a december a mintahónapom...nos, ezek mellett szeretném csinálni a kefemasszázst arcra és testre is, mert jótékony hatása van...a mai adag meg is volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...