2010. január 18., hétfő

A kihívás folytatódik

Ma megvolt a kihívás másik lehetősége PBS+Tempo Lower Body Floor. Vagy régen csináltam és már elfelejtettem, milyen is vagy próbáltam jobban figyelni a hasbehúzásra...igazából mindegy, de nem volt könnyű. Persze nem mondom, hogy egy órás Jillian könnyebb, amit még nem csináltam soha végig, ez pont az a szint, amit végig tudok úgy csinálni, hogy kibírom, valamivel nehezebb is menne még, tehát az én kategóriámban ilyen nehézségű. Tehát ha egypár sorstársam nekiállna, lehet, hogy neki nem lenne nehéz, mert a brutál edzésekhez szoktak, igaz ez teljesen más, mert elvileg mélyizmokat mozgat. Majd ha jól megedződök, akkor meglátom a többit.

2 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá! Fontosak a kihívások! És köszi, hogy feltettél a bloglistádra! Egyébként engem is Zsuzsinak hívnak, nem pedig Fred-nek, ahogy esetleg tűnhetne:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...