2010. január 7., csütörtök

Antifitness nap

Minden próbálkozásom ellenére a mai egy tökéletes antifitness nap. Volt egy csomó dolgom, végeztem is velük időben, gondoltam, akkor most torna, persze ki lett volna számolva az időm, és sajnos a vége sem volt biztos, lehet előbb....Szóval gondoltam, kipróbálom az új Szandit, csinálta belőle kb 10 percet, aztán rájöttem, hogy nekem ez kemény, eltunyultam, nincs kedvem most keményen erősiteni..., jó, akkor gyalogoljunk Leslivel, nekiálltam egy olyan 5 mérföldnek, ahol folyamatosan irja, hogy hányadik mérföldes programot csinálod, igy bármikor kikapcsolódhatsz, de ez meg unalmas volt 5 perc után, jó..akkor vegyünk elő egy másik gyaloglós tornát, Prevetion - Walk Yourself Fit...szuper 28 perces, jó is lesz...csak az agyam nem volt rá képes, nem volt túl bonyolult, de mégis össze-vissza lépkedtem (majd azért még próbálkozok vele)....na és itt adtam fel, itt is kb 10 perc után....inkább, minthogy elmenjen mindtől a kedvem és ne vegyem elő többet, ha összeadom...legalább valamit csináltam, de ennyi idő alatt lehetett volna egy rövid Gilad....sebaj, ilyen is kell.
De hogy mégse legyek annyira antifitnessarc, még délelőtt gyalogoltam összesen gyorsabb tempóban kb 40 percet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...