2009. december 22., kedd

Tempo Torso + Lani Torso Trimmer

Szuper párosítás, az első fél óra alatt megizzadtam (úgyis úgy fáztam előtte, így gondoltam, kicsit felmelegítem magam), utána pedig kicsit rádolgoztam a kényes részekre (has-csípő-fenék).
Ennyit arról, hogy alig bírtam rávenni magam, hogy nekiálljak. Igen az elhatározás, hogy reggel ezzel kéne kezdeni...ebből talán eddig egyszer volt valami.
Lani összeállításával megvolt az elmaradhatatlan AL is. Lassan lejár a program...de már megvan az új kihívás, az kicsit rövidebb lesz, de aztán megvan az azutáni is, az már hosszabb, pontosan egy hónapos lesz. :-) Aztán meglátjuk mi lesz az eredmény február közepén, milyen lesz az idő, talán már futhatok is, de az még messze van, bármi lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...