2009. december 18., péntek

AL

Ma is szintén csak AL volt...ez a december nem az én hónapom, jövő héten megint több napos TP lesz!
Viszont ez az AL nagyon jól esett a lábaimnak, persze a combom fáj most, azaz nem is ez a jó szó rá...hanem érzem, de ez a lábtartás jót tett, 3. napja végigálltam 12 órát, mivel egymagam voltam, nem is volt kire támaszkodjak...ja de, amíg gyorsan ebédeltem, kb 10 perc, addig ültem! :-)
Aztán holnap pedig egy hosszú edzés lesz! Mára is terveztem, de semmire nincs erőm!

2 megjegyzés:

  1. hány perces ez az AL, hogy ennyire nem veszitek számításba és csak pironkodva írjátok le, hogy csak ez volt?
    amúgy sok ilyen lábtartós gyakorlat van a tapp-ban? Minden tornám végén így tartom a lábamat, hogy óvjam az ereimet (nálunk legendásan szar jutott ebből mindenkinek - már most tiszta csík a lábam, a fájdalomról nem is beszélve...)

    VálaszTörlés
  2. Ez csak pár perces, egy gyakorlat, és állítólag elég hatásos...majd kiderül a mostani 10 napos után.
    Ez az egy ilyen lábtartós van, de vannak elég brutális talajgyakik...főleg ha mindent fesztesz! Próbáld csak ki egyszer!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...