2009. december 23., szerda

Karácsonyi készülődés

Ma annyira nem volt szükségem arra, hogy a torna felmelegítsen, szinte egész nap ment a sütő, 3 tepsi sajtos pogi, 2 sütésnyi fekete erdő muffin, 2 tepsi sajtos tekercs és összedobtam még túrós golyókat is.
Késő délután pihenőként beszúrtam egy BWO+-t és AL-t, hosszú ma nem igazán fért volna bele....na jó, ha nagyon akarom igen, de előző két nap - ha jól emlékszem - hosszú edzés volt, viszont most kimarad 3 nap.
Most utánanézek, de azt hiszem holnap lesz az utolsó napom a 10 napos AL-programból, aztán mérés.

5 megjegyzés:

  1. Receptet kérek a feketeerdős muffinról és a túrós golyókról(vagy az a túrógombóc?).

    VálaszTörlés
  2. Ok, majd megírom. Küldjem e-mailben?

    VálaszTörlés
  3. Na, megtaláltam, ahonnan én vettem:
    http://jamicrecept.uw.hu/muffin/edes/egyeb/fek-erd.htm

    Túrós golyó
    fél kiló tehéntúró
    30 dkg kristálycukor
    1 csomag vaníliás cukor
    1 citrom reszelt héja
    kakaópor (nem instant)
    12 dkg kókuszreszelék (10 dekás volt a csomag, ennyit tettem bele)
    A túrót, a cukrot, citromhéjat, vaníliás cukrot gyurmold össze, formázz golyókat belőle és hempergesd meg a kakaóporban. Kész!
    Hűtőben tárold.

    VálaszTörlés
  4. Jajj nagyon jól hangzik mind a kettő! KÖSZI!

    VálaszTörlés
  5. Finom is volt, és a túrós ráadásul baromi egyszerű!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...