2009. december 15., kedd

Tempo Lower Body


Mai program is estére és hosszúra sikeredett! Kicsit rádolgoztam a tegnapi napra, amitől lett egy kis izomérzetem a csípőmben és a fenekemben, ezt elég régen éreztem, igaz ilyen szinten régen is dolgoztam ennyire rá erre a részre, de jóleső érzés! :-)
Ez a mai adag még keményebb volt, főként mert 58 percet tett ki. Álló gyakikkal kezdődött, már vártam a talajgyakikat, habár keményebbek, de én jobban szeretem, valahogy jobban telik az idő!
Hiába nem volt ugrálás ebben a tornában, valahogy a tüdőm mégse volt topon, volt, hogy alig kaptam levegőt, talán gyenge a tüdőm, ezért bírtam nehezen a kick-box edzésen a bemelegítéseket is.
Még jó, hogy benne volt az AL. Most 10 napos programban vagyunk jópáran, majd meglátjuk mennyi mínusz lesz Karácsonyra! :-)

5 megjegyzés:

  1. hát ez vicces, hogy nálad nem látszanak a kommentek :S Pedig nálam is látszik, egy ideig nálam is fehér négyzet, de pár mp után betöltődnek a kommentek.
    Pedig a tiéd alapsablon, nem?

    VálaszTörlés
  2. Aha, gondolom alap! Vártam kicsit, de maradt a fehér négyzet! Mozillád van?
    Megpróbáljam más háttérrelM

    VálaszTörlés
  3. Hozzáteszem, szerkesztésnél látom a hsz-eket!

    VálaszTörlés
  4. Na, ezzel a sablonnal én is látom...érdekes! Pedig mindegyik sablon alapértelmezett Blogger.

    VálaszTörlés
  5. wow, tök jó, most látszik :)
    nem értem én a blogspotot, néha olyanlogikátlan.
    Amúgy tudom, későn válaszolok, de én sem explorerrel sem chrome-mal nem láttam, mozzillával nem próbáltam.
    De gondolom, már nem aktális ;)

    jaaaaaaaaa, és el is tévesztettem, a 'nálam' alatt én azt értettem, hogy az én blogspotos blogomon látszanak kis idő után.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...