2009. december 2., szerda

BWO+

Naná, hogy megint este jutottam ide, persze nem is voltam itthon egész nap. Reggel úgy ébredtem, vagyis olyan gyorsan kellett kelnem, hogy na. 10 körül a belvárosban kellett lennem (30 perc gyalog) és gondoltam, nem állítok be semmit, 9-ig biztos felébredek. Hát először 9.08-kor tértem magamhoz, akkor megnéztem, jól látok-e, aztán ugrás fel, öltözés, és indulás, legkésőbb 9.20-kor el kellett indulnom, útközben egy pogit megettem.
Ebéd: húsleves, spagetti, császármorzsa
Vacsi: sült csülök - színhús és kenyér
Ja, és BWO+ volt ma és a reggeli ébresztő 30 perces gyaloglás.

1 megjegyzés:

  1. de akkor legalább kialudtad magad :) az is kell az egészséges élethez :)

    és végül volt mozgás is, szerintem piros pontot érdemelsz :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...