2011. december 15., csütörtök

(Vegy)szermentes arctisztítás

Egy teljesen natúr arctisztítást találtam, persze a bőrradírt..nem helyettesíti, de szemfesték lemosásra mindenképpen jó és az alapozó eltávolítására is. Zárójelbe kellett tennem a "vegy" szót, mivel vannak természetes arctisztítók is.
Nos, amiről szó van, az egy mikroszálas arctisztító kendő. Nem hittem el először, hogy könnyebben, kevesebb dörzsöléssel eltávolítható a spirál...mint akár a kétrétegű szemfestéklemosóval, de nekem könnyebben lejön - persze akkor vettem ilyet, amikor éppen előző napokban fogyott ki a szemfestéklemosóm és vettem egy egész flakont - sebaj, jó lesz még az is. :)


Nekem egyelőre csak a kozmetikai kendő van meg és nagyon elégedett is vagyok, de szerintem szépen lassan bővítem a termékeket.
Bővebb információt itt találtok.

Ismeritek, használjátok ezt a kendőt?

3 megjegyzés:

  1. A Vixi kendőről már én is hallottam, épp most rendeltem meg, kíváncsi leszek milyen lesz:)

    VálaszTörlés
  2. Majd számolj be! :) Arctisztító kendőt rendeltél? És mit hallottál róla?

    VálaszTörlés
  3. Igen, arctisztítót rendeltem! Van akinek nem jött be, de mások szerint szuper.:)
    Én mindenképpen ki akarom próbálni, mert előfordul, hogy alig bírom lesikálni a szememről a sminket, főleg a zselés tust.:S

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...