2011. december 2., péntek

Ebay

Végre minden megérkezett, amit e-bayről rendeltem, mondhatni elég időben, az első rendelésem november 8-án adtam le, annak egy darabja volt az utolsó is, ami megjött.
De jöjjenek a képek. A termékek nagy része ingyenes szállítás és 1 dollár volt, mind olyan, amit elképzeltem, vagy még jobb is, egyet kivéve, pont amire régóta vágyok, egy cseresznyés akármi, nyaklánc, füli...az elég búcsús, gagyi.

Folytatáshoz katt a tovább gombra!



A táskaszortírozóhoz pedig kaptam egy kis ajándékot is, egy kis gyöngyfülit. :)


Még van egy-két kacat, amit rendeltem, mitesszer eltávolító szilikon - nem tudom, ér-e valamit, talpra ragaszthatós méregtelenítő...ezek csak felesleges dolgok. :)
Viszont kedvet kaptam, rendeltem még egy karácsonyi ajándék kiegészítőt - fentiekből sem mind az enyém, volt olyan, mint a színes medál, ami élőben annyira megtetszett, hogy rendeltem még egyet magamnak is, és még egy újdonságot, remélem Karácsonyig ideér.

Valaki segítsen! Hogy/hol lehet azt beállítani, hogy a kezdőlapon ne látszódjon az egész poszt, hanem csak a "tovább" gombbal, hiába keresem, úgy talán tisztább lenne az oldal, könnyebben lehetne görgetni...Köszi!

6 megjegyzés:

  1. Ha rámész a bejegyzés szerkesztésére, ott van egy ikon "ugrás beszúrása" Egy szétszakított papírlap a jele.
    Szúrd be oda, ahol szeretnéd, hogy "elvágódjon" a bejegyzés ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi sikerült! És hogy tudok "tovább" gombot generálni?

    VálaszTörlés
  3. Tervezés - oldalelemek - Blogbejegyzések szerkesztés- A bejegyzésre mutató link szövege: (ezt írd át pl. arra, hogy "Folytatás" vagy "A bejegyzés folytatódik" :)

    VálaszTörlés
  4. Nahát, én ezt nem találom, hiába keresgélem, pedig nem is vagyok analfabéta. :(

    VálaszTörlés
  5. Az új kezelőfelületen:
    Tervezés - elrendezés - blogbejegyzések - szerkesztésnél van ( a 2. sorban)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...