2011. december 7., szerda

30 Days Challenge - 8. nap - Trendek

Na, ez az, amihez aztán tényleg nem igazán tudok mit mondani, a szépségtrendek, amik nem tetszenek...húha.

A napokban láttam valakit, akinek erősen kontúrozva volt a szája, de a rúzs már lekopott, persze ez nem trend, inkább hiba - habár volt, amikor az erős szájkontúr divat volt.
Hogy mi nem tetszik..nem tetszik a sminktetoválás, habár gondolom biztosan van természetes hatású...igen van. Ahogy keresgéltem kép után találtam nagyon szépeket.


Illetve a szemkontúr is tetszik.

Jaa...ez most nem erről szól, hogy mi tetszik. :)

De ami tényleg nem tetszik és nem is értem, hogy a hétköznapi életben hogy lehet vele élni, az a hosszú műköröm. Lehet, hogy szép és dekoratív, de én ilyen "festményeket" inkább képnek tudnék már elképzelni. :)

De hogy itt is legyen ellenpélda, mutatok szépet is, ami tetszik.


Ja és még valami, amitől kiráz a hideg és nem értem, hogy egy férfi hogy' hordhat mélyen kivágott pólót, egyszerűen férfiatlan, ezt nem nekik találták ki, bármilyen is az a felsőtest...kérem, neee!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...