2011. december 23., péntek

Karácsonyi tag

Több blogon is láttam már...akkor hajrá én is belevágok!


1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Változnak az idők, eleinte mikor elkezdtem csomagolni még nem nagyon voltak zacsik, akkor csomagoltam, aztán jött a ajándéktasakos időszak, most inkább csomagolom, úgy látom azzal is időt szánunk a másikra, nekem személyesebb, még ha nem is szép a csomagolás, legalább foglalkozott vele az illető. Én mindig jobban örülök az apró ajándékoknak, ami személyre szólóbb vagy egyszerűen eszébe jutok a másiknak...mind a nagy és drága ajándékoknak.

2. Igazi fa vagy műfenyő?
Nekem még soha nem volt műfenyőm, mindig igazit veszek, imádom az illatát, de ha egyszer nagyobb lakásban laknék, ahol van hely és látnék igazán szép műfenyőt, azt hiszem beruháznék rá, már idén is nézegettem, hogy egyre szebbek, egyre kevésbé van mű hatása. Nekem magamnak kb 1 méteres fáim szoktak lenni, de ha egyszer családom lesz, akkor nagy lesz! :)

3. Mikor díszíted fel a fát?
Én nem szeretek fát díszíteni, mikor a szüleimmel laktam, mindig kihúztam magam alóla, mert én készen szeretem látni, aztán mikor az exemmel voltunk, akkor ő díszítette fel...most sajnos nincs kire ruháznom. :(
Egyébként elég változó - alap esetben 24-én délután, de tavaly éjszakás voltam Szenteste, akkor dél körül, holnap szintén bevállaltam az éjszakát, de szüleimtől megyek, így felkelek és feldíszítem.

4. Mikor bontod le a fát?
Ez elég sok dologtól függ, húzom ameddig lehet, régen mindig megvolt január végégig, mert utána olyan üres a lakás, de tavaly leszedtem január 6-án vagy legalábbis akörül, szerintem idén is így lesz.

5. Szereted a tojáslikőrt?
Nem. Régen megittam, de már nem igazán szeretem ezeket a női italoknak mondott akármiket.

6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
Mindnek örültem, akár társasjáték volt, akár más játék, akár könyv, bármi...konkrétat nem tudnék kiemelni.
Gyerekkoromban nem volt még semmi extra játék, szerettem a mágneses várépítőnket, és talán azon a karácsonyon kaptunk egy fémlemez alapú játékot - megpróbálok rákeresni, hátha találok, nem tudom, mi a neve. És megvan! Ez pedig egy másik hatalmas kedvenc volt, habár semmi különös - most kerestem rá Vaterán...aztaa..

7. Van betlehemed?
Nincs.

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Ez változó, idén senkivel nem volt gondom, igaz már októberben elkezdtem gondolkodni és vásárolni. Talán általában Apunak, ide idén neki is volt jó ötletem. Igaz mi nem veszünk nagy dolgokat, valami kisebb dolgot.

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Nővérem kislányainak, nekik mindig van ötlet, ők mindennek örülnek, vagy van valami, amire szükség van, most is elég nagy volt a kívánságlista.

10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Nem volt ilyen, nem emlékszem, én örülök mindennek!

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Ma már szerintem nagyon kevesen küldenek postai képeslapot, pedig levelet kapni mindenki szeret...vagy csak én gondolom úgy, hogy különösen örülnék egy postai képeslapnak?

12. Kedvenc karácsonyi film?
Jújha, nem igazán tudok ilyet, vannak filmek, amik minden évben lemennek, azokat eléggé unom.

13. Mikor kezdesz vásárolni?
Minden évben megfogadom, hogy nem hagyom decemberre - idén végre sikerült is betartani! :) Mint korábban írtam most már október végén gondolkodtam és november elején volt már ajándékom.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem, semmilyen ajándékot nem adtam tovább.

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Ecetes hal, rántott hal...sütik közül pedig gesztenyés tekercs mindig van, imádom, idén is leadtam a rendelést :)

16. Színes vagy sima fények?
Nekem nincs égő a karácsonyfámon, de a sima tetszene.

17. Kedvenc karácsonyi dal?
John Lennon - Happy Xmas (is over)


Idén nagyon sokat hallgatom Michael Bublé-t is, a karácsonyi albumát, habár nem saját számok...már jó ideje karácsonyi zenéket hallgatok!
De a kedvenc nem egy dal...


18. Elutazol Karácsonykor vagy otthon maradsz?
Nálunk ilyenkor össze szokott gyűlni a család (Nagyszüleim, keresztapámék, szüleim, testvéreim), általában szüleimnél szoktunk lenni, de idén útra kelünk, nem leszünk itthon egyik nap se.
De ha a kérdés arra irányult, hogy nagy elutazás, akár egy wellness-szálló vagy Thaiföld...nem, ilyet nem szeretnék.

19. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Na, nekem nem volt, egy puha anyagos mézeskalács-figura szokott legfelül lenni, de talán idén hoztam szüleimtől csúcsdíszt is, ha nem akkor idén angyalka dísz kerül rá. :)

20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
Nálunk, azaz a szüleimnél úgy volt a szokás, hogy mindenki betette a másik ajándékát a karácsonyfa alá - azaz a Jézuska, ott mindenki megkereste a sajátját. Időlegesen ez úgy zajlik, hogy kora este, mikor kész a fa, mindenki szépen felöltözik, és akkor megyünk be a szobába, ajándékozás, kibontás, aztán vacsi és régebben Éjféli mise, mostanában már nem voltunk.

21. Legidegesítőbb ebben az időszakban?
A tömeg, hogy van, aki arra megy, hogy minél drágább ajándékot vegyen, az utolsó pillanatban rohangálás...korábban láttam egy ehhez illő képet, kb egy hete, de fogalmam nincs, hogy hol, ha megtalálom, pótolom.

Boldog Karácsonyt!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...