2011. december 7., szerda

Réka torna

Most éppen olyan elhatározáson vagyok, hogy a fáradtabb, munka utáni edzős napjaimon a könnyebb éppen megfelelő tornákat fogom választani, a többi napon pedig keményebbeket, mivel fejlődni is kell, és nem kötelező 100 %-osan csinálni, hanem mindig többet....így belevágtam Réka új tornájának a csípő, popsi A blokkjába.


Sokan nem szeretik, sokan nem bírják a hangját, nekem ilyen problémáim nem voltak, mivel annyit szenved az ember torna közben, hogy erre aztán tényleg nem figyelek és nem is igazán zavar. De azt meg kell hagyni, hogy überbrutál tornái vannak és gondolom ezek igazán használnak és igazán tudunk fejlődni. Persze egyelőre egy blokkot vállaltam be, habár hozzá lehetne csapni egy más izomcsoportot, majd legközelebb talán, most elég későn álltam neki. Nincs - egyelőre - gumikötelem, de anélkül is teljesen jó volt, elég is volt. (Vagyis valahol van gumiszalagom, fogalmam nincs hol és valószínűleg össze is van ragadva, így ezt néztem most gyorsban ki.) Én azt szeretem Rékában, hogy nagyon jól tud lelkesíteni, amikor már feladtam volna, akkor mondja, hogy ne tegyem le, persze bele akarok halni, de pillanatnyi szünet után folytatom, nem adom fel.
Szóval jöjjön a folytatás a többivel. Megvan az összes, de eddig csak az első videóját próbáltam teljesen és egyik 20 percesnek a felsőtest blokkját, éppen itt az ideje. :)

Hajrá csajok! Nyárra bombázók leszünk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...