2011. december 8., csütörtök

Hasazás Rékával

Húha...de belendültem, milyen lelkes vagyok...mint mindig pár napig. :) Ma Réka hasizmait próbáltam lekopizni. :)



Az Hasizom A blokk volt a soros, nem is tudom, halál is, meg nem is. Én valahogy kinyújtott kézzel nem tudok felülést csinálni, így közben maradtam a tarkóra tett kéznél, közben kinyújtottam a kezem, közben szorosabban kulcsoltam a fejem mögött, de egy-egy könnyítés azért belefért, talán ezért nem volt halálos?!? Az oldalemelést is könnyítettem, hogy letettem a térdem, úgy gondolom, hogy a könnyített verzió még mindig jobb, mint a semmilyen, és idővel talán előrébb jutok, Ja, igen és steppadom sincs...még mindig, így simán földön végeztem, de nem hinném, hogy ez rontana a hatékonyságon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...