2011. december 9., péntek

Réka...

Ma is csak-csak rászántam magam, kettő izomcsoport maradt a comb és a felsőtest, kénytelen voltam a combot választani, mert egymás utáni napon nem akartam combot és csípőt edzeni, most így végigmegyek majd az A és B blokkon, aztán a folytatást meglátjuk.



Nagyon féltem tőle, mert a guggolás-kitörés kombinációk egyébként is gyilkosak, Rékától meg aztán főleg. De magam is meglepődtem, hogy végigcsináltam, egy pirospont magamnak ezért! :) Az első pár percben úgy éreztem, hogy ez nem is annyira vészes, aztán az 5. perc után megfordult egy fél pillanatra az agyamban, hogy abbahagyom, de mégse. Igaz, nem mentem annyira mélyre, mint Réka, de nincs is olyan izomtömb lábam. Most meg, hogy leültem utána, folyik rólam a víz, akár egy kardióedzést is kitesz, amit most nem is nagyon tudom, hogy csináljam, habár ez a jó idő még kedvezne a futásnak, de aaajjjj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...