2009. november 2., hétfő

Tökéletesített BWO+

Ma rövid program volt előírva, és hosszút nem is bírtam volna a szombati nap után. Próbáltam a sok-sok dologra koncentrálni, persze ha Kat mellettem lett volna, biztosan minden gyakorlatba tudott volna belejavítani, milyen jó is volt szombaton, hogy annyit segített és egy apró dologtól is mennyire más lett a gyakorlat.
Visszatérve: így aztán sokkal-sokkal keményebb volt, feszítettem ahol tudtam és ami éppen eszembe jutott. És utólag megtudtuk Kat házi feladatát is, ami jó ötlet. Minden héten (vagy amíg tökélyre nem viszem) másra koncentrálni nagyon a többi mellett, ebben pedig annyi dolog van:
Kis terpesz, térdkitolás csípőből, billentés, cici kitol, váll le, borda emel, lapocka feszítése, fenék feszítése...várom a kiegészítéseket.
Ha ezek után hosszú programba kezdek...húha mi lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...