2009. november 14., szombat

BWO+

Ez a hét a pihenésé volt ... eddig. Na jó, sok már nincs is belőle hátra. Egyszerűen vagy nem volt semmihez kedvem, tologattam, hogy majd délután, majd este ... vagy időm nem volt ... persze arra van mindenkinek ideje, amire akarja. Lényeg, muszáj volt nekiállnom, mert iszonyatosan fájt a hátam, nyakam. A nyakamat még mindig érzem, de ha nekiállok újra, akkor nem lesz gond. Nem akartam magam nagyon lefárasztani, mert megyek éjszakára, és azért kell egy kis maradék energia, így a BWO+-t csináltam meg. Próbáltam figyelni a sok-sok dologra, persze közben elfelejtettem, de újra beugrott és behúztam a hasam (ez az első házim és nem egy hétig csinálom, hanem amíg már automatikusan megy), KLT.....most fejeztem be, a végén a HD annyira felpörget, hogy hihetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...