2009. november 28., szombat

Teljes program

Mivel mára hosszú napot határoztam el magamnak, és valahogy az I2-höz nem füllik a fogam, inkább kettő rövidet összeraktam.
Walk away inches + Basic Workout Plus
Tehát gyalogoltam több, mint 20 percet tapp-módra utána pedig a szokásos, ez nekem így jobban bejön. Most már utána kéne néznem, milyen talajgyakit tudnék csinálni, abból is kéne hetente többször, mondjuk 2x, 3x hosszút, egy pihi napot és így 3 rövidet.
A másik, ami eszembe jutott, hogy az egyik hosszú nap alatt valami mást csinálok, ami nem tapp, nyilván van ezer torna dvd-m és megyek esetleg kick-boxra is, úgyhogy a lehetőségek tárháza korlátlan.
A fórumon valaki mondta, hogy írjuk be oda, mi a napi tervünk, na ez szerintem szuper ötlet, mert akkor már nincs kibúvó, talán az egész havi programomat fel kéne tenni, nem tudom melyik a jobb, talán a napi terv.
Na, és mit is ettem...húha, éjszakás voltam 7 óra után értem haza:
1 pizzás csiga és egy túrós szív - egyik sem volt kicsi, nyilván volt benne kalória és szénhidrát bőven
Aztán mikor felkeltem, akkor ettem füstölt combot egy szelet kenyérrel, ami isteni finom volt,
most meg éhes voltam és ettem vacsoraként csípős kolbászt, újhagymát kenyérrel...nem éppen diétás, de ez van, tartósan nem tudok a kajáláson változtatni. Most pedig eszek még egy narancsot! És iszok-iszok-iszok! Nem ittam olyan túl sokat éjjel, talán 2 litert, de mikor délelőtt aludtam, úgy 8-12-ig, 2x keltem fel, azaz összesen 3x.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...