2009. november 4., szerda

BWO lassan

Mai terv is kipipálva, bár asszem lassabban kellett volna, mindegy, szépen lassan superslow lesz. Közben azért elindítottam és minden gyakorlat végén leállítottam, mert akárhogy is megcsináltam már párszor, volt, ami nem jutott eszembe, annak ellenére, hogy amikor folyamatában csinálom, akkor automatikusan jön, de most elbizonytalanodtam (persze más Teresa hangjával, így meg magányomban annyira fura csend volt)...majd legközelebb jobban megy és lassabban és igazán hosszú gyakorlat lesz, mert így éppen hogy hosszúnak mondható, 30 percet éppen átlépő, de majd....
Hozzáteszem a mai kalóriabevitel is megvolt: kakaóscsiga, gesztenyepüré....ezt nagyon szeretem, és múltkor vettem egy fagyasztott masszát...na azóta szinte minden nap eszek egy kis tálkával, még egy adagra való van, és már ettem kb 4-el. Gondolom a gesztenyével még nem is lenne baj...de a tejszínhab nem hiszem, hogy túl kalóriaszegény lenne...na, nem mintha ezen paráztam volna akármikor is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...