2009. november 8., vasárnap

Hétvége

A szombat a munkáé (12 óra alatt 6 puszta kifli), aztán este névnapi buli, ha a sütiket nem nézzük, annyira nem gáz, de volt süti is, meg is kóstoltam, sőt nem csak megkóstoltam. Talán egy kis lelkiismeret-furdalást kéne elindítanom magamban, akkor nem ennék ennyit este. Jó ideje az esti popcorn a sláger, most láttam megjelent sajtos-tejfölös ízű is..nyami...nem tudom, mikor fogom megunni.
Aztán egy kis alvás, délelőtt+délután szüleimnél és vendégek is jöttek, aztán elkezdődtek a vasárnapi kick-box edzések is. Vagyis már korábban, de most jutottam el először. Ez hiányzott is, mert nyáron nem volt, de előtte igen, így legalább 2x eljutottam egy héten. Ezzel kicsit felborult a tervem, mert ezek a vasárnapok nincsenek betervezve, de a héten egy napot úgyis kihagytam, igaz rövid napot, de akkor is.
Most pedig pihizek a hétvége hátralevő részében...jó sok van még hátra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...