2009. november 29., vasárnap

Szintén padlótörlés

Pollitól kedvet kapva én is HTF1-et csináltam ma.
És nagyon kemény. Úgy emlékszem eddig egyszer csináltam meg, de nem is emlékeztem rá és nagyon jó, azt hiszem többször kell elővennem, azaz minimum heti 1x. Kérdés, hogy rövid vagy hosszú edzésnek felel-e meg, mivel 35 perc épphogy túllépi azt a bizonyos 30 percet...talán közepes? Ha csinálok mellé még valamit...mit is? A tegnapi gyaloglós is jó volt.
És a másik észrevétel, tényleg jobb délelőtt, egyrészt kicsit felébreszt, másrészt le van tudva a napi....most pedig a nagy fogadalom, ha itthon vagyok, ezután is délelőtt fogom csinálni! :-)

1 megjegyzés:

  1. Hehe jóólvan, akkor nem csak nekem durva a dolog :-)
    A fórumban az van, hogy mindkét HTF rövidnek számít. Na bumm, ez egy nagyon új infó volt most, de mindegy, jó hogy rákérdeztél :-)

    Délelőtt tényleg jó lehet felpörgetés-szepontból, bár engem megnyugtat, hogy torna után már nem kajálok. Enyhe paranoia :-) Néha én is csináltam délelőtt, tényleg nem volt rossz, de valahogy az esti jobban fekszik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...