2009. szeptember 5., szombat

Szombat

Olyan vasárnapi hangulatom van, gondolom azért, mert holnap dolgozok, hirtelen meglepődtem, hogy pénteken írtam utoljára és mit is csináltam szombaton! A mai napomra sem vagyok büszke, nagyon-nagyn álmos voltam, sokat aludtam.
Reggeli: 1 dupla melegszendvics tk kenyérből
Ebéd: fasirtos-sült krumplis-hagymás
Délután: 1 szilvás croissant, 1 kakaós tekercs, pár palacsinta, pár almás pite....de most nagyon-nagyon tele vagyok. Lusta dög voltam, így ma sem tornáztam, majd holnap este valamit össze kell hoznom.
Viszont most valaki dícsérte a Beachbody Shaun T - Insanity-t, na szerintem kedden kipróbálom, megnézem mennyire ugrálós, mennyi hely kell hozzá....mert biztos nagyon jó! Viszonta a tapp is jó, és nem tudom, hogy nem-e ütöm agyon egyikkel a másikat, mert az belülről épít, jót tesz a hátamnak...van-e értelme, ha hetente csak 1-2x csinálom a tappot, vagy ha nem a menetrend szerint csinálom az Insanity-t. Persze a semminél sokkal több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...