2011. november 8., kedd

Walk...

Pont tornát nézegettem, mi legyen a mai áldozat, már éppen rászántam magam egy hosszabb tornára, amikor közbejött egy program...a sors! :)
Hazaértem és már semmihez nem volt kedvem, így egy egyszerűbb gyaloglós tornát választottam, ami nem Leslie Sansone.


Igazából semmi extra, szokásos, valahogy mindig az az érzésem, hogy én ilyen tornától nem fogok lefogyni, nem formálódásról van szó, egyelőre az elsődleges cél a fogyás, főleg a hasam, mint a hordó. :(
Tudom a kajáláson kéne változtatni, de mi az a reggeli, amit egyszerűen munka közben meg lehet enni és igazán eltelít. Várom az ötleteket.
Ez a torna valamiben mégis más volt, mint a többi walk aerobic, a végefele volt benne egy csomó guggolás, persze, hogy a képeken pont nincs megint olyan kocka, amit szeretnék. Ami másik tetszett benne, egy keresztirányú kéz-lábemelés, ez jól megforgatta a gerincem!


Persze nem látványos, de nagyon jó volt a hátamnak!



6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is nagy walk at home-s vagyok:) nagyon szeretem, ha néha nehéz is nekiállni, utána mindig nagyon jól érzem magam:)

    VálaszTörlés
  2. Mióta csinálod, és heti hányszor hány mérföldet? Vettél már észre változást? Én sokszor hiábavalónak érzem, mert igazából semmi extra - habár a semminél több, de aztán többször olvasom, hogy a gyaloglás, lassú futás jobb, mint a tempós futás.

    VálaszTörlés
  3. Én januárban kezdtem,akkor még csak a 1 mile gentle walk-kal,aztán folyamatosan emeltem,most az 5 mérföldesnél tartok. Body boost cables-t nem sikerült beszereznem,sőt az a fitness szalagom sincs,de másfeles vízekkel pótlom (kezdetben fél,1 kg) Eddig szinte minden nap csináltam (vagy minden másnap,de a kimaradó napon vmi mást) Most sajnos kicsit sűrűek lettek a hetek, de hetente legalább 3x igyekszem időt szakítani rá. Hogy ez mennyit használt, azt pontosan nem tudom, mert mellette átálltam a szénhidrát csökkentett életmódra(a blogon olvashatsz róla), meg mást is edzettem, de 1 év alatt 10-12 kg-t dobtam le, január óta kb 7t) Ja igen, és a guggolós részt sajnos nem tudom csinálni (térdproblémák) pedig az nagyon hatásos lenne...:(

    VálaszTörlés
  4. De jó, ügyi vagy! Be is tettem a blogod az oldalsávba! Hajrá! Nekem is egy 10-et kéne kb.

    VálaszTörlés
  5. Köszi, kitartás! Szerintem működik,csak idő, kitartás kell hozzá! (ja és azt hallottam nem árt néha beiktatni akár 1 hét pihenőt:))

    VálaszTörlés
  6. A pihenő megvolt!
    Egyébként sem tervezek minden napra mozgást, az nem jó!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...