2011. november 5., szombat

Beleszerettem

Mára eléggé lekopott a korábbi holo-fedőlakk, de annyira tetszett, hogy ismét ezt választottam, csak az alapszín változott.
Ismét egy elég natúr színre esett a választásom!


És az eredmény:




Sajnos a képek nem adják vissza, amit és ahogy kéne, de most este nem tudok természetes fényt produkálni!

Most már a lemosásáról is tudok rendes véleményt alkotni - nem egy katasztrófa, igaz, nem is festek sok csillámot rá, egyrészt tetszik így - fogalmam nincs milyen lenne sok csillámfedéssel, másrészt gondolok a lemosásra! :) Talán azért is könnyebb, mint amit tavaly próbáltam, mert ezek apró csillámok! Igen, tavaly december óta nem próbáltam semmiféle csillámfedést, csillámlakkot, mert a lemosása egy katasztrófa volt - ezért is félek attól a csodaszép színű kék Essence lakktól!

az ominúzus kék lakk

3 megjegyzés:

  1. nagyon csecse. :D szeretem az ilyen natúr színeket :D

    VálaszTörlés
  2. Az essence kék lakkjára láttam jó tippet. Alulra sötétkék lakk és arra egy réteg ebből a csillámos kékből. :) Én egyszer felvittem 3 rétegben, hááát tovább tartott lemosni, mint egy komplett manikűr, így legközelebb én is ezt a trükköt alkalmazom. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tippet, de úgy sem vagyok képes rávenni magam, elég volt tavaly levakarni azt a bizonyos kisebb-nagyobb csillámos fedőlakkot, nem tudom, itt mennyire látszik:
    http://4.bp.blogspot.com/_oxkfDDXoV9Q/TMm8hw4J0sI/AAAAAAAAAdo/EaBkYkhVDWI/s1600/DSC00532.JPG
    Pedig, amikor karácsonykor csináltam, olyan lelkes voltam, hogy olyan lesz a körmöm, mint a karácsonyfa, zöld alap, piros csillámok, de a zöld alig akart megszáradni, a piros pedig lemosáskor volt egy rémálom.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...