2011. november 11., péntek

Essence Vampire's Love

Ma jártam a Müllerben, ott már kapható az új trendkiadás, nem voltam elájulva tőle, abszolút nem. Amit érdekesnek találnék az a pumpás arcpirosító és nagyon-nagyon minimális kell belőle, de nem jött velem haza.

Kifinomult sápadtság? mostantól a pirosítás megengedett – és nem csak mikor egy végtelen szerelmi történetet pecsételnek meg egy forró csókkal a képernyőn. az új pirosítót innovatív zselés textúrájának köszönhetően könnyű felvinni és lágy rózsaszín pírt ad arcodnak. a pumpás kiszerelés különösen praktikus út közben. 01 bloody mary árnyalatban.

Én úgy láttam, hogy elég erőteljes színt ad, legalábbis ahogy a kezemen kipróbáltam, pedig hajszálnyira nyomtam meg a pumpát, de egyébként szép!

6 megjegyzés:

  1. szia! a palettának mennyire pigmentáltak a színei? és te hol laksz hogy a müllerbe is van nállatok ez a vámpíros?

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszett a paletta is, de nem akartam még egy ezredik hasonló színt, bennem volt a kísértés..de, hogy mennyire pigmentált, tester nem volt, abba pedig nem akartam nyúlkálni.
    Egyébként Győrben lakok, de gondolom nagyjából egyszerre kerülnek ki a boltokba, habár azt már megfigyeltem, hogy az Essence is országos szinten elsők között kerül ki a Rossmannban is.
    Viszont hiába Müller, most is a Barnier BB krémért mentem és nem volt. :(

    VálaszTörlés
  3. Hát miskolcra kb utoljára kerül ki minden:D a bb krémet meg se néztem felesleges lett volna inkább rendeltem :D Nekem a palettából a sárgás szín nagyon tetszik :$ a többi színből tényleg van nekem is itthon :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Melyik Müllerben voltál? köszi.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...