2011. november 9., szerda

Új tornasorozat

Folytattam a tornáim dvd-re írását és ismét egy gyöngyszemet találtam, ez is rövid de nekem megfelelő intenzitású, amit még birok, de van benne fejlődési lehetőség is.
Ez pedig a The Firm Express - Get thin in 30!



20 perces videókról van szó - én valahogy úgy vagyok, hogy inkább kétszer nekiállnék egy rövidebbnek, mint egy hosszút végigcsináljak. Ti hogy vagytok ezzel? Persze, talán egy kezemen megszámolom hányszor fordult elő, hogy egy nap kétszer tornáztam. :)
4 hét alatt kéne végigmennem az egészen, hát lássuk, négy hét, heti 3x ez a torna, a többi napon meg keresek mást vagy pihenő.
Ma az első heti adagból a Cardio+Sculpt-ot választottam, vár még rám a héten egy Cardio és egy Sculpt. :)


És a sikersztorik lélekmelengetőnek! :)

3 megjegyzés:

  1. Én spec. sokszor pont azért nem állok neki tornázni egy-egy dvd-re, mert túl hosszú. Inkább legyen rövidebb, és ha tetszik, úgyis megismétlem :)

    VálaszTörlés
  2. És honnantól számít valami túl hosszúnak? Nekem jelenleg 40 perc körül, pedig a szabadnapjaimba beleférne, de valahogy mégse.

    VálaszTörlés
  3. 40-50perc már nekem is sok...ami mondjuk már 1,5órás abba bele sem szagolok :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...