2011. november 30., szerda

30 Days Challenge - 1. nap - Kedvencek

Olyan jó kérdések vannak benne, hogy én is nekivágok, igaz a korábbit is valahol az elején abbahagytam, őszintén szólva el is felejtettem.



Akkor lássuk:


·  Kedvenc filmek/zenekarok/sorozatok/könyvek/ételek
·  Öt dolog a kívánság listádról
·  Egy dal, ami valakire emlékeztet
·  A legjobb dolog, ami a héten történt veled
·  Koncertek, amiken voltál már
·  Írd le egy napodat!
·  Ha megnyernéd az ötös lottót, mire költenéd a pénzt?
·  Szépségtrendek, amik nem tetszenek
·  Helyek, ahova el szeretnél eljutni
·  Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád?
·  Rossz szokásaid
·  Kedvenc ruháid, kiegészítőid
·  Terveid a következő nyárra
·  Dolgok, amiket szeretsz/utálsz
·  Hol szeretnél lenni/tartani 5 év múlva?
·  Van példaképed? Ha igen, miért ő?
·  Mi a véleményed a tetoválásról, piercingről?
·  Tudsz főzni? Ha igen, mit?
·  Milyen számodra a tökéletes nap?
·  Kedvenc sminktermékek
·  Dolgok, amik más emberekben irritálnak
·  Kedvenc időtöltéseid
·  Blogok, amiket szívesen olvasol
·  Egy fotó, ami mindig megnevettet
·  Mik voltak a kedvenc tantárgyaid az iskolában?
·  Kedvenc koktélod
·  Ha lenne 3 kívánságod, mit kívánnál?
·  Álmaid állása
·  Dolgok, amiben szeretnél jobb lenni
·  Három fénykép rólad


Nézzük az első kérdést...
Kedvenc film/zenekar/sorozatok/könyvek/ételek

Kedvenc film - nekem a nagy kedvencem Denzel Washington, innentől kezdve a "best"
Tűzben edzett férfi.


Amerikai gengszter


Egy másik kedvenc, a Titanicot szerencsére kinövő Leonardo DiCaprio. Sokáig nem néztem meg tőle filmet, mert a Titanic, szép és jó, de igazi filmekre vágytam, míg egyszer belefutottam a "Kapj el, ha tudsz" címűbe, itt rájöttem, hogy Leo nagyon jó színész lett és egyre jobb. :) Szeretem a gondolkodtató, agyalós filmeket.



De könnyebb vizekre evezve, szerettem az "Ízek, imák, szerelmek"-et, a "Barátság extrákkal" és nekem a legnagyobb vígjáték: "Másnaposok".

Sorozatokat tekintve, ami mindent visz, az a nemrég futott "Ezel, bosszú mindhalálig", imádtam.


Ezen kívül: Született feleségek, Szex és New York.

Zenében nincs igazi kedvenc, bármit szívesen meghallgatok, akár előadóban, akár stílusban. Szeretem a chillout zenéket, Ákost, Armin van Buuren...

Lássuk a könyveket...szinte minden jöhet, szeretek olvasni, bármit, néha függ hangulatomtól, de Coelho, Osho nagyon jó, szeretem a könnyed "Boltkóros-sorozatot", Fejős Éva könyveit, szeretem Frei Tamás részletező leírásait. Az olvasással olyat kapunk, amit máshogy nem, kár, hogy a mai gyerekeknek ez kimarad, pedig mindenképpen hasznos lenne.

Kedvenc ételek...húst tekintve inkább sertéshúst szeretem, de mamám féle paprikás csirke nokedlivel a tuti, egyébként cigánypecsenye, rántott hús - kár, hogy nem szeretek panírozni. Sütiben a Dobos-torta és a Fekete erdő a legjobb, de nem sok olyan süti lenne, amit megvetnék, levesben pedig a raguleves, borsóval, husival...

Milyen kedvenc maradhatott még ki?

8 megjegyzés:

  1. I have been exploring for a bit for any high-quality articles
    or blog posts in this sort of house . Exploring in Yahoo I at
    last stumbled upon this web site. Studying this info So i'm satisfied to express that I've
    a very excellent uncanny feeling I came upon
    exactly what I needed. I such a lot unquestionably will make sure
    to don?t overlook this website and provides it a look on a continuing basis.
    Look at my web site :: www.mindandmuscle.net

    VálaszTörlés
  2. Greate pieces. Keep posting such kind of info on your page.
    Im really impressed by your blog.
    Hello there, You have performed an incredible job.

    I will definitely digg it and in my view recommend to my friends.
    I'm sure they will be benefited from this site.
    my webpage: web pages files

    VálaszTörlés
  3. Howdy! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
    There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thank you

    Here is my web site :: cahybra.com

    VálaszTörlés
  4. I every time used to study piece of writing in news papers
    but now as I am a user of internet so from now I am using net for posts, thanks to web.


    Also visit my site: smoking cessation

    VálaszTörlés
  5. I don't know whether it's just me or if perhaps everybody else encountering issues
    with your website. It seems like some of the text on your posts are
    running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening
    to them too? This could be a issue with my internet browser because I've had this happen previously. Cheers

    my website ... coq10 supplements
    Also see my web page: collagen supplements

    VálaszTörlés
  6. Normally I don't learn post on blogs, however I wish to say that this write-up very pressured me to check out and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite nice article.

    my homepage coffee machine

    VálaszTörlés
  7. Very great post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I
    have really enjoyed surfing around your weblog posts.
    In any case I'll be subscribing for your rss feed and I'm hoping you write once more very soon!



    Here is my weblog: Modcloth Coupon

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...