2011. január 28., péntek

Végre...

Megkésett karácsonyi meglepetésem...magamnak. Karácsony előtt írogattam, hogy meg kéne magam lepni ezzel a krémmel, és most a szemközti gyógyszertárban ilyen jó kis akció van, hogy kb fél áron vannak, nem lehetett kihagyni!

A hosszútávú hatást majd meglátjuk. Vettem egy hidratáló krémet 2472 Ft-ért, és egy szemránckrémet 2649 Ft-ért, te jó ég, hogy lehet ilyen hülye árat szabni valaminek, hogy eredetileg 4944 Ft? Biztos van benne valami trükk... Bár éppen a Balea Cell Energy-t akartam kipróbálni, de lassan elfogy az éjszakai krémem (Balea Q10 Night)...majd akkor.

9 megjegyzés:

  1. hú, az Avéne-es cuccok nagyon jók! Legalábbis a sminklemosó és egy maszk, amit próbáltam jó volt :) Csak marha drága :( De szerintem ha újra lesz pénzem, visszatérek hozzájuk.

    VálaszTörlés
  2. Én korábban kaptam a gyógyszertárban mintát, mert érdeklődtem a Bioderma felől és mondta a csaj, hogy nekem inkább az Avene-t ajánlja

    VálaszTörlés
  3. én Bioderma-mániás vagyok, de vannak, amiben az Avene nekem is jobb.
    És például szemfestéklemosójuk asszem nincs is a Biodermásoknak.
    Viszont eszembe jutott, hogy mit próbáltam még az Avene-től. A kézkrémet és nem szerettem, mert túl intenzív volt az illata és tök sokáig megmaradt. Hatásra nem volt rossz, csak túl intenzív az illata nekem.

    VálaszTörlés
  4. Én szeretem az intenzív illatú kézkrémet, de teljesen megfelel a Balea, imádom az illatát, vagy az Yves Rocher árnikás kézkréme.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Melyik patikában tudtál venni féláron Avene krémeket? Imádom!!! A kedvencem a hidratáló szérum, a Legere krém, a termálvíz spray és még sok más is:) van még az 50%-os cuccokból? Közeli lejárata van a krémeknek, azért vannak leárazva? Esetleg tudnál nekem segíteni vmiben? ;)
    Azt ne felejtsd el,hogy ha az Ystheal krémet használod éjszaka, nappalra fényvédőt használj! Ezt nappalra ne kend.

    A Biodermának nincs külön szemfestéklemosója, de a sensibio micellás oldata mindent lehoz, így felesleges még külön szezmfestéklemosót is tartani :)
    Üdv,mia

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Melyik patikában tudtál venni féláron Avene krémeket? Imádom!!! A kedvencem a hidratáló szérum, a Legere krém, a termálvíz spray és még sok más is:) van még az 50%-os cuccokból? Közeli lejárata van a krémeknek, azért vannak leárazva? Esetleg tudnál nekem segíteni vmiben? ;)
    Azt ne felejtsd el,hogy ha az Ystheal krémet használod éjszaka, nappalra fényvédőt használj! Ezt nappalra ne kend.

    A Biodermának nincs külön szemfestéklemosója, de a sensibio micellás oldata mindent lehoz, így felesleges még külön szezmfestéklemosót is tartani :)

    VálaszTörlés
  7. Mia!
    Győrben vettem, de már nem nagyon volt készlet...érthető okokból. Márciusig jó.
    Miben kéne segítenem?

    VálaszTörlés
  8. Most sikerült visszatalálnom :)
    Csak azt szerettem volna, hogy ha megnézed,hogy mikre vonatkozik még az 50%-os kedvezmény :) De már biztos minden elfogyott. Sajna ahol én lakom,sosincs ilyen...

    VálaszTörlés
  9. Arctisztítók, arckrémek, szemránckrémek...de még láttam a kiírást, de mivel amit vettem március végi lejáratú, így már nem igazán érné meg megvenni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...