2011. január 22., szombat

Végre munkamentes hétvége. Az volt a tervben, hogy délelőtt elmegyek konditerembe, de mikor reggel lementem kenyérért...jaj, de hideg volt, úgy gondoltam, ki sem mozdulok és elkezdem a hétvégére tervezett filmmaraton.

Két film után egy gyors 25 perces tornára szántam rá magam háttérben a ValóVilággal. Ezt régen nagyon szerettem, most kissé nehezemre esett, de ezzel is jól fel lehet hozni magamat.
Több részből áll az a Slim in 6 torna, ez a kezdő volt, Start it Up, aztán majd jöhet a többi, de esti tornának is jó, ami az elmúlt két napban nem is volt, mert hazaértem, kis pihi, fürdés, és BK előtt/alatt jól elaludtam.

És a mai filmek pedig:

Szerelem és más drogok


Havana


Száguldó bomba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...