2011. január 7., péntek

Brazil Butt Lift - Cardio Axe

Ismét egy "új" Beachbody tornát próbáltam ki, amire annak idején nagyon vártam, mégse vettem még elő és érdekes módon most sem a várva várt erősítős részét kaptam elő, hanem egy cardio-t.


Összességében ez is tetszett...habár a táncosabb, koreográfiás dolgok távol állnak tőlem, és nem is ment minden teljesen jól, de mivel tetszett, biztosan előveszem még és menni fog! :)

Ma konditerembe készültem, el is indultam itthonról határozottabban, mint tegnap...csak...idén változott a Dunacenteres buszmenetrend, természetesen aszerint mentem ki a buszra, más útvonal, más időpont. Jókor voltam, jó helyen, de a busz 15 perces várakozásom után indult a forduló fele, ami még 20 perc biztos lett volna és aszerint úgy jött volna visszafele, ahogy régen, de az útvonal az új volt...úgyhogy fogtam magam és hazajöttem és gondoltam vagy később próbálkozok újra vagy itthoni torna lesz...hát nap végére itthoni tornára szántam rá magam.


4 megjegyzés:

  1. Valaki segítsen honan tudnám ezt a dvd-t letölteni?

    VálaszTörlés
  2. Légyszi adj egy e-mail címet! Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia, légyszi nekem is el tudnád mondani honnan lehet letölteni, illetve hol kapható Budapesten?

    VálaszTörlés
  4. Kérhetek egy e-mailt?
    Budapesten nem tudod megvenni,
    http://www.amazon.com
    Itt rá tudsz keresni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...