2011. január 11., kedd

Na, megint jól kimaradtak a napjaim.
Hétfőn mire felébredtem az éjszakázás után meglátogattam a munkatársam, gyors látogatást terveztem, ehelyett este 8 körül értem haza.
Ma a szokásos hajnali kelés, gyalog dolgozni, állni 12 órát, hazagyalogolni (azaz 2x30 perc), itthon Babus javaslatára sült zöldségeket csináltam, elég kevésnek tűnt, de úgy jóllaktam tőle, pedig éhes voltam, hogy alig bírok mozdulni. Gyors fürdés, ágyból Barátok közt, aztán alvás, holnap ismét hajnali kelés és "séta".
Mellesleg a vasárnapi Ab Jam-től még ma is izomláz van a hasamban...jó lesz ez, pedig akkor nem is tűnt olyan nehéznek és én egész jól hozzá vagyok szokva a hasazásokhoz, nem igazán szoktak problémáim lenni...na jó, Rékától azért kikészülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...