2011. január 6., csütörtök

Turbo Jam...újra

Ma folytatódott a kis sorozatom.
Nap elején nem ez volt a terv....délelőtt kozmetikus, onnan konditerem....közben vettem egy billentyűzetet, mert a másiknál folyton megszakadt az USB-kapcsolat, mindig át kellett dugnom másik helyre, most aztán hiába cserélgettem és egy tartalék szilikon billentyűzetet kotortam addig elő, de idegesített, hogy nincs rajta pl. í.....na, lényeg a lényeg, inkább hazagyalogoltam és tornáztam itthon. Közben jött egy kis program, és rövid tornára volt idő.


Tulajdonképpen a tegnapi jobban tetszett, ha feladósabb napom van, már az elején abbahagyom, mert ezek a koreográfiás dolgok annyira nem jönnek be, az elején alig bírtam követni, kick-boxos elemek voltak benne, így a technikában otthon is voltam, de annyira gyors volt, hogy sokszor vagy csak tengtem-lengtem, vagy improvizáltam, de nem adtam fel és rájöttem, hogy minél többször csinálom, annál jobban fog menni, legközelebb jobban megy, utána még jobban....és összességében tetszett, jó pörgős, repül az idő.
Folytatás következik a többi videóval!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...