2011. október 4., kedd

Hozd magad formába Tatarek Rezsővel

Tény, hogy az utóbbi időben nagyon ellustultam, se itthoni torna, se futás..semmi, puhány vagyok, nem bírnék végigcsinálni egy normális 45-60 perces edzést, erre akkor jöttem rá, mikor a könnyed Slim in 6 - Start it Up is majdnem kifogott rajtam.


Ma láttam a Blikk Fit Facebook oldalán ezt az oldalt:
http://www.tatarekrezso.hu/formabontok/index2.php
Egy e-mail cím kell hozzá és letöltheted a 60 perces tornát és a 10 db 10 perces videót, ami testrészekre van bontva.
Ennek örömére ma megcsináltam az elsőt: váll-és törzsgyakorlatokkal. Nem mondom, hogy könnyű volt, kissé fáradt a vállam, de most ennél többre kedvem sem lett volna.



Úgy tervezem, hogy most végigcsinálom a 10-et, aztán utána meglátom, mihez lesz bátorságom, erőm, kitartásom.

Nem mellesleg, szerintem Rezső nagyon jó fej, volt szerencsém egyszer személyesen is tornázni vele, nagyon lelkesítő tud lenni!

2 megjegyzés:

  1. ajj én is nagyon ellustultam. :(semmit nem csinálok. szörnyű :(

    VálaszTörlés
  2. Akkor hajrá, ez a 10 perc tényleg nem sok! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...