2011. október 31., hétfő

Essence Holo topper


A napokban annyira rá voltam izgulva a holografikus fedőlakkra, annyira kíváncsi voltam, hogy vajon a boltban miért nem ragadott meg, mikor nézegettem, miért nem tűnt fel, hogy holo fedőlakk...így ma célirányosan mentem és megvettem, a Nude it árnyalattal együtt - ez került alulra.

Vakuval

Vaku nélkül

Természetes fénynél

Nyilván nem azt a holo-hatást értük el, amit vártunk, de egyébként szerintem szép, nekem tetszik! lemosni sem egy nagy dolog, mert a korábbi lakkomon kipróbáltam egyik körmömön, hogy mégis milyen hatást várjak, és azt most mostam le, nyilván nem teszek fölé még fedőlakkot, mert akkor tényleg nem lenne egyszerű dolog az eltávolítása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...