2011. június 21., kedd

Nyeremény Christy-nél

Ez a nyereményem már kb 2 hete megjött, de eddig nem írtam róla.
Még egyszer köszönöm Christy-nek! :)

Nem én voltam az eredeti nyertes, de mivel ő nem jelentkezett, így újrasorsolás után Fortuna nekem kedvezett.

És a nyereményem:


Eredetileg egy másik szemfesték lett volna a nyeremény, de kis baleset miatt ezt kaptam - bevallom őszintén, nekem még jobban is tetszik. Szép, elegáns csomagolás, nagyon szép színek.
A spirál az az érdekes kialakítás, ami alapnak szolgál és az apró szemcsék miatt hosszabbítja a szempillát. Igen, valamennyire észre is vettem, de mivel képtelen vagyok a szememet lefényképezni, hogy normálisan látszódjon - nem tudom, Ti hogy csináljátok -, így a fantáziátokra bízom, de műszempilla-hatás nem lett tőle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...