2011. június 21., kedd

Fortuna kegyeltje :)

Azt hiszem lottózni kéne....igazán!

Rövid idő alatt kétszer is nyertem blogos nyereményjátékon.

Mindegyik nyeremény nagyon tetszik, nem is gondoltam volna, hogy a Sigma ecsetek ennyire istenkirályok! :)

Pár napja tévedtem az ekcema.com oldalra, lehet játszani nyereményekért, mindössze egy rövid kérdőívet kell kitölteni. Nem is reménykedtem semmiben, csak próbára tettem a szerencsémet és ma jött az e-mail, hogy nyertem. Kíváncsi vagyok, hogy milyen termék lesz a nyeremény, leginkább arckrémnek örülnék. Nyáron nincs is probléma, ilyenkor nem nagyon szárad ki, de télen, nem győzöm hidratálni, és ha ez a krém beválna, nagyon örülnék neki, most legalább kipróbálom....és beszámolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...