2011. június 1., szerda

30 nap - 30 kedvenc 1.

Na...végül csak-csak nekiálltam...
...szóval az első kedvenc:
1. nap - A kedvenc szemhéjtus

Nagyon sokáig vágytam egy tégelyes tusra, mert az annyira jónak tűnt és kíváncsi voltam, azzal tudok-e jól dolgozni...aztán megvettem az elsőt az elf-től...nos, örültem, nagyon-nagyon tetszett, de kezdett egyre szárazabb lenni, nem volt elég erős a színe, de azért használtam, mert sokkal használhatóbb volt, mint a hagyományos. Aztán közbe-közbe próbálkoztam merevebb "fejű" tussal, szálas tussal...de egyik sem volt az igazi, még mindig az elf tégelyest találtam a legjobbnak, végülis vizes ecsettel működött...aztán hogy-hogy nem megvettem az essence tégelyes tusát...már addigra jó pár blogon olvastam róla, hogy óvatosan, mert nagyon krémes, nagyon puha - legalább nem igazán fog beszáradni, és talán örök életre elég is lesz. Elsőre egy zöldet vettem, nem az igazi zöld, de tetszett, aztán vettem lilát is...a fekete és a barna még várat magára.


Tehát az abszolút kedvenc most az Essence géltusa! :)

4 megjegyzés:

  1. Na ezekre én is szívesen beruházok, csupa jót olvastam róluk, különösen, hogy milyen szépek a színeik.

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi vagyok már egy ideje ezekre. Meg is vettem az Essence Whoom Boom szemhéjtus készletet, van benne fehér, zöld, kék és szürke. Még nem próbáltam ki, de remélem beválik a dolog. A hagyományos tusokat már én sem használom. Esetleg még a tusfilcen gondolkodom, mert azokról is jókat hallottam.

    VálaszTörlés
  3. Én vettem s-he tusfilcet, nekem nem tetszett, de majd még próbálkozok vele, kezemen szépen fog...

    VálaszTörlés
  4. Nekem Astor tusfilcem van, írtam is róla, szerintem nem rossz. Az egy kevésbé gyakorlottnak talán jó, hogy nem folyik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...