2011. június 20., hétfő

Háda

Na...ennek is már kb egy hete (06.14). Júliusban esküvőre megyek, gondoltam keresek valami elegáns ruhát.


Azzal nem számoltam, hogy több lehetőséget is találok, de mégis hogy hagytam volna ott? Az első kettő egész ruha 1295 és 1495 Ft volt - nem tudom, melyik melyik. A második sorban a blúz és az alj is 745 Ft - fekete alj úgyis kellett, a kis rózsaszín strandruha pedig 895 Ft, összesen mindezek 5125 Ft-ba kerültek. Másnap visszamentem és vettem egy fehér aljat...kép jön...szintén 745 Ft. :)
Lehet szavazni, melyik ruha legyen a nyertes? Nekem kicsit fura, hogy a piros ruha térd alá ér, soha nem volt még ilyen szoknyám - és még egy hasszorítót be kell szereznem.

12 megjegyzés:

  1. Nálam az első piros nyert, valami dögös magas sarkúval.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is a piros. Nagyon jól áll és elegáns.

    VálaszTörlés
  3. nekem is a piros jön be:) szép a vállad, kihangsúlyozza a ruha szabása!

    VálaszTörlés
  4. Érdekes, mindenkinél a piros a nyerő! :) Dögös magassarkúm nem nagyon van, lévén 182 cm vagyok és nem is bírok benne menni, nagyon nem is kapok a méretemben...de magassarkú azért lesz hozzá. Meg nem fura, hogy térd alá ér? Vagy csak nekem szokatlan?
    Csak egyszerűen zavar, hogy nem vagyok hozzá tökéletesen vékony, itt-ott bevág és ha már ilyen feltűnő színű a ruha... :(

    Egyébként Ti hallottatok olyat, hogy esküvőre nem illik pirosban menni? Én eddig csak a fehéret hallottam.

    VálaszTörlés
  5. Szép a vállam? Köszi! :)
    Hova lett a blogod?

    VálaszTörlés
  6. Kedves Zsuzsi! Ha a menyasszonynak piros lesz a menyecskeruhája, akkor neked nem igazán illene abban menni. Legalábbis így tartja a szokás.
    A fehéret a menyasszonyi ruha miatt nem illik, a pirosat meg a menyecske ruha miatt.

    VálaszTörlés
  7. Aha...értem, na, majd utánajárok.

    VálaszTörlés
  8. Nekem mindegyik tetszik, és a legutolsó rózsaszín ruha nálam a legnyerőbb. a különálló darabokban az a legjobb , hogy sok minden mással tudod kombinálni! Szerintem jó vásárt csináltál :)

    VálaszTörlés
  9. Az utolsó rózsaszín egy lenge strandruha. :)

    VálaszTörlés
  10. a piros a legjobb szerintem is.

    VálaszTörlés
  11. mondjuk igen, azt én is úgy tudom, hogy a fehér meg a piros a menyasszony kiváltsága...feketében meg állítólag nem illik menni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...