2011. június 26., vasárnap

Nem tétlenkedtem...

Pár napig nem voltam itthon, de nem tétlenkedtem...

Szerda
Már készültem a jó időre, így elmentünk strandolni. :)
Végre-végre...olyan jó volt, ezért is szeretem a nyarat...napozás, strandolás, úszás...habár az itteni kajáktól nem laktam ki, inkább csak a kalóriákat vittem be a szervezetembe..
Aztán este még úgy látszik nem fáradtunk el eléggé, elmentünk egyet bringázni a közelben.


Nem volt nagy táv, nagy idő....egy kis mozgás, habár jól elszoktam, a tenyerem megfájdult a kormánytól, a fenekem az üléstől...de jó dolog a bringa! :)
Aztán egy kis hasizom is volt, Androidos alkalmazással...jól elszoktam mindentől, mert másnapra jó kis izomláz volt a hasamban.

Csütörtök
Ma már kicsit nagyobb távra indultunk, de mivel annyira megfájdult a hátam, én kicsit rövidebb távot teljesítettem.

Ez elvileg 30,8 km, 1 óra 46 perc és 1040 kalória....de én nem mentem el Dunaszegig, csak Győrladamér közepéig.
Nem tudom, mit lehetne kezdeni a hátfájás ellen...talán gyenge a hátizmom, de ki gondolná, hogy a biciklizés azt is igénybe veszi.
Kedvet is kaptam hozzá, habár nincs biciklitárolóm, de akár az ágyam végében is tudnám tárolni. De olyan lenne jó, ami kosaras, vagy mindegyikre felszerelhető, hogy ha dolgozni megyek, a kajámat is tudjam szállítani. :) Nem is akarok rá sokat szánni, valami egyszerű, használt kellene, párezerért.

Péntek
A pihenőnap...semmi nem volt, csak lángossütés, meggymagozás, meggyes rétes...tehát kalóriabevitel.

Szombat
Ma pedig Bp-n voltunk céges családi napon, jó kis programokkal, mozgás, kreatív...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...