2011. június 8., szerda

Essence Holografics

Végre-végre ideért, Győrben végigjártam az összes közeli Rossmann-t, sehol nem volt még, Árkádban sem, így biztosra mentem és a belvárosi üzletet választottam.
Erről van szó:


Nos, nem vásároltam fel az egész szettet, körömlakkból is csak 3 volt kitéve, ebből kettőt vettem és két szemfestéket, tust is kihagytam, mert elég hasonló a lepkés Catrice, bár ez csillámosabb, jobban örültem volna, ha egy ilyen gyönyörű kék tégelyes tusként jelenik meg, mert azok valahogy nem túl intenzív színek, igaz jön majd a Catrice limitált, abban van intenzív kék szín.

Szóval én ezeket szereztem be:


Mindegyik termékből a Gagalectric és Prismatic White nevűt választottam, persze itthon vettem csak észre.
Még egy lakk volt, az erős kék volt, hasonlóm van Miss Sportyból, azt sem nagyon használom, feleslegesnek tartottam és a szájfényt is kihagytam egyelőre, nekem elég fehéresnek tűnt, de csak a kezemen próbáltam, de majd valaki biztos megmutatja a száján is! Teszek fel pár képet még a szemfestékről, bár nagyon nem látszik, a fehéres nagyon szolid, rózsaszínes fénye van, ha úgy vetül rá a fény, a kék szép csillogós, csillámos. Persze lehet vastagabban, intenzívebben is felvinni, mint ahogy Andi blogjában láttam.









Természetesen a képek semennyire sem adják át a színeket, ezek pont olyanok, amit élőben kell látni!
Körömlakkról egyelőre nincs kép, mert most tesztelem az Essence új BTGN alap- és fedőlakkját, hogy meddig bírja, tegnap festettem ki, még tökéletes!

Itt még van pár kép, SŐT...nyerni is lehet, hajrá lányok!

2 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen irizálós, fényes smink meg körömtermékeket, főleg a lebarnult bőrön mutat jól szerintem:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...