2011. március 20., vasárnap

Montenegro Method 4. nap

És megvolt a 4. nap...habár közel nem volt 100 % a teljesítményem, mai program Endurance Workout 3 volt...miért is a hármas??? Ja...nem abc-ben volt a Total Commanderben a listázás, hanem dátum szerinte...sebaj...Ez a mai torna vegyes volt, közben úgy éreztem, ez a legjobb...de a sok fekvőtámasz...amit nem szeretek/nem tudok...ilyenkor pihenősebbre vettem a figurát.
Bár napközben úgy gondoltam, hogy ma lesz egy pihenőnapom, 3 órát aludtam, tegnap ezer év után kimozdultunk a popéletbe és...nem voltam a topon, ahhoz egész jó voltam...és itt van a jó idő is, mehetek futni is...de akkor meg nem használom ki a kondibérletem...

Filmeztem is egyet délután, áprilistól lesz látható a film: Unknown (Ismeretlen férfi) - nekem nagyon tetszett.

4 megjegyzés:

  1. ӏ am rеgular viѕitor, how aгe you everybοԁy?
    Τhiѕ paгаgraph ρosted at this ωeb pаge
    is truly fastidious.
    Here is my homepage - Silkn Reviews

    VálaszTörlés
  2. Hurrah, that's what I was exploring for, what a data! existing here at this weblog, thanks admin of this website.

    Also visit my web site :: prweb.com
    My webpage > simply click the following post

    VálaszTörlés
  3. Τhеre is certainlу a lot tо know about
    thіs topіc. Ӏ loѵе all of the points уou madе.


    Also ѵisit my wеb blοg :: V2 Cigs

    VálaszTörlés
  4. Αsking questionѕ aгe іn fact fаstіdiouѕ thing if уou
    агe nοt underѕtanding something completеlу, hoωever thiѕ post prеsеnts pleasant unԁeгѕtanding evеn.


    my ρage :: v2 cigs

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...