2011. március 31., csütörtök

Na...nem itt futottam, sajnos...bár ha itt lennék, inkább pusztulnék a napon és égetném a bőröm...hajaj, de jó is az....és milyen káros...
Csak mégis milyen jól néz ki ez a kép...
Annak idején, mikor Törökországban voltunk és a hotelnak 2 km-es strandja volt, homokos...na, ott sem futottam, pedig milyen jó is lett volna.

Na...akkor vissza a valóságba! Szóval elmentem a futópályára, ahol voltam már tavaly - de gáz, el kellett gondolkodnom, hogy idén voltam-e már.
Szóval a korábbi szokásos terv: 6 kör - 3,5 km. Az első és utolsó körnél nem volt gyaloglós pihenő, a másik 4 körnél pedig egy kb 100 m-es szakaszon gyalogoltam. Most vittem magammal zenét is...és mennyivel jobban megy így - Armin van Buuren - Mirage albuma. Esetleg valami ötlet futózenéhez?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...