2011. március 26., szombat

Eddig tartott a nagy terv....közbeszólt a technika, a lustaság....
Először is...csütörtökön reggel elmentem itth
onról és 8 körül értem haza, szerdai fejfájás folytatásával, sok kedvem nem volt még tornázni, egész nap tesóméknál voltam, lefárasztottak a gyerkőcök...most főként agyilag, front...
Aztán tegnap...a szándék megvolt, de délelőtt a gépem ismét megadta magát és igaz, hogy dvd-n is vannak tornáim, de mostanában mindig gépről szoktam, így elhurcoltam szervízbe (bicepszgyakorlat, igaz, csak egy tömbre van, de baromi neh
éz ez a gép, nem is értem), aztán hazajöttem, kozmetikus, hazaértem, kis pihi, vissza gépért - majd vissza kell vinnem, amikor nem fog hiányozni...húúhaaa...aztán ismét el és fél 8 körül haza...de legalább gyalogoltam 4x30 percet - város-haza-város-haza.

Már tegnap is nagyon be volt állva a jobb vállam/nyakam így semmi más megoldást nem láttam mai programnak, mint a Tapp-ot.
Megcsináltam gyorsan a BWO Plus-t, kicsit jobb, de ugye ilyenkor vannak a nagy fogadalmak, hogy heti minimum 1x bevezetem, valamint a minigyakorlatokat, esténként Tapp-hasazás, kefemasszázs....
Végülis most kicsit jobb, és legalább nem sírok a fájdalomtól, de lesz még rajta dolgom holnap is...


10 megjegyzés:

  1. A Tapp az igen, az tényleg rendbe teszi az embert:-)))
    Én most rendszeresen tappolok, remélem sokáig kitartok:-)))
    Biztos rendbe hoz téged is!
    15 perc mindig akad:-))

    VálaszTörlés
  2. Igen...újra tappolsz? Vagy azóta is?
    Annak idején, mikor azt mondta egy masszőr, hogy egyelőre tehetetlen velem, gyógytornászhoz kéne járnom...na, akkor is rendbe tett.

    VálaszTörlés
  3. Hullámzó a tappolásom. 3 hónap tapp 4-5 hónap szünet.
    Na de majd most:-)))) kitartok:-)))

    VálaszTörlés
  4. Pretty element of content. I simply stumbled upon your blog
    anԁ in acсession capital to asѕert that
    I get in fact enϳoyed account your
    blog posts. Any way I'll be subscribing to your feeds or even I success you get admission to constantly quickly.
    My website :: Www.Prweb.com/Releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    VálaszTörlés
  5. Hello, I think yоur ωebsite might be having browѕer cоmpatibility issues.
    When I look at your blog in Opera, іt looks fine but when opening in Internet Explоrег, it
    has some overlapping. I just wаnted to give you a quick
    heаds up! Other then that, very good blog!

    my weblog www.prweb.com

    VálaszTörlés
  6. Niсe post. I learn something nеw аnd
    chаllenging on sites Ι stumbleupon everyday.
    It's always exciting to read content from other writers and use something from their sites.

    Look into my webpage; http://www.hightechscouting.com
    my website :: http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/Prweb10193901.htm

    VálaszTörlés
  7. Hi! I could have sworn ӏ've been to this site before but after checking through some of the post I realized it's new to me.

    Anyhow, Ӏ'm definitely happy I found it and I'll be boοkmaгking anԁ сhecking bacκ οften!



    my web blog: theprojectmill.com

    VálaszTörlés
  8. I know thіs sіtе offers qualitу deρеndent
    articles anԁ additional mаtеriаl, iѕ thеre any оthеr site which proѵіdeѕ these kinԁs of dаtа іn
    quаlity?

    My weblog :: visit the next internet site

    VálaszTörlés
  9. Ηeге аrе а cоuρle of
    mеthods that уou can figure out whіch ѕolutiоn bеst suits yоur ԁemandѕ.



    Check οut my web ѕitе online

    VálaszTörlés
  10. It supports sixty four little bit operating devices. The other edition is at the moment functional only with the OBD
    Execs form IC programmed applications.

    Feel free to visit my web-site: obd ii software

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...