2011. március 19., szombat

Montenegro Method 3. nap

Húúúhaaa...micsoda irigylésre méltó kitartás...már a harmadik nap, igaz, alig bírom mozgatni a lábam, deréktől lefele úgy a térdemig minden porcikámban izomláz van.
A mai program 2x 13 perc körüli torna volt, azaz a Power sorozatból az 1 és 2.
Gyűlölöm a guggolásokat, kitöréseket...habár nagyon-nagyon hasznosak és ha ezt csinálom 21 napig a mindennapos guggolással, akkor olyan lábaim lesznek, hogy ihaj! :) Viccet félretéve, azért ez nem jó, hogy az a rész abszolút nem pihen, nagyon nem, úgyhogy már biztos, hogy a felsőtestes napon Réka lesz, de akkor még mást ki kell találni, mert 21 nap pihenőnap nélkül egyébként is sok, habár rövid tornák, de akkor is néha nem ártana pihentetni a lábaimat.
Várom az építő jellegű ötleteket! :)

És még egy-két infó és értékelés!

És ízelítő videó:

10 megjegyzés:

  1. Hajrá, és csak semmi kishitűség, király vagy :-)

    Igazából lehet olyasmit hallani, hogy az izom pihenés közben fejlődik, edzés közben csak az impulzust adod meg neki, hogy tessék fejlődni. Szóval én mindenképpen arra szavaznék, hogy legalább heti 1 teljes pihenőnap. Akkor az mondjuk azt jelenti, hogy a programot 25 nap alatt tudod befejezni, és az még mindig kevesebb, mint egy hónap :-)

    VálaszTörlés
  2. 21 nap pihenő nélkül elég sok. Én magamon úgy tapasztaltam, hogy minden másnap a legjobb edzeni, mert az izmaink elvileg 48 óra alatt regenerálódnak az edzés után. Aztán lehet, hogy 2x13 percnél más a helyzet.

    VálaszTörlés
  3. Mindenképpen egy nap kell pihenőnek. Én az egyik edzést hozzácsapnám, akár elosztva a többi napokon, nem olyan hosszúak, szerintem kibírható. Így a tornaprogram teljesítve lenne, és még a pihinap is megmaradna.

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok ám olyan top formában, hogy kettőt csináljak....ajaj..nagyon nem...ezt is alig bírom és szakad rólam a víz!
    A legszerethetőbb ötlet az, hogy tovább tart a program...de különben is mi van akkor, ha 21 napig csinálom pihenőkkel..semmi, mert utána sem hagyom abba a tornázást, lehet meg is unom addigra..ennyi guggolást..

    VálaszTörlés
  5. Akkor Juci ötlete nyert :)
    Mostanában a programokkal én sem vagyok kitartó, mert vagy bejön egy új torna, vagy eszembe jut, hogy valamelyiket mennyire szerettem régen, és rögtön arra akarok tornázni. Jillian Ripped In 30 4 hetes programja nagyon jól sikerült, és csak fél órásak, ha lesz kedved nézd meg azt is.

    VálaszTörlés
  6. Igen, gondoltam rá...szerintem az lesz a következő...ahhoz még erősödnöm kell, az a nő egy terminátor! Ahhoz is van program, hogy mikor-mennyit?

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is kell egy pihinap! Ügyes vagy, menni fog ez, bombaformában leszel nyárra.:-)

    Bellerina (tiria a tappról:-D)

    VálaszTörlés
  8. Köszi! Drágák vagytok...el sem hiszitek mennyi erőt tud adni! :)

    VálaszTörlés
  9. Jillian programjánál úgy írja , hogy 5-6-szor egy héten, és egy hétig kell mindegyik videóra tornázni, aránylag úgy növekszik mindig egy kicsit a nehézsége is.

    VálaszTörlés
  10. Tehát akkor 4 videó van benne? És mennyire brutál...jó, ez hülye kérdés, mert te jó kondiban vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...