2011. március 18., péntek

Montenegro Method 2. nap

És igen...eljutottam a komoly második naphoz is...ami a Strength dvd első videója volt, felső test edzéssel. Ezzel nem is lenne gond....csak egyrészt a tegnapi után olyan izomlázam van, hogy ihaj...de igazából szeretem ezt az érzést...és meg is örültem, amikor megláttam, hogy a mai program felsőtest...juhéj...de csak addig tartott, amíg elkezdtem, ugyanis, okés, hogy súlyzós és felsőtestre irányuló gyakorlatok vannak, de persze mindegyik össze van kötve vagy guggolással vagy kitöréssel....nem baj, legalább rádolgoztam az izomlázamra, de a felsőtestet annyira nem edzette meg, lehet ehelyett ilyenkor inkább csinálok Réka 20 perces felsőtestét, az nagyon jó...miért is hagytam abba???
A másik, ami nem tetszik...nincs bemelegítés és levezetés...és mivel jól meg lehet vágva, minden gyakorlat végén leteszi a súlyt, beszél egy mondatot, aztán felveszi...viszont ami jó, hogy nem csinál ezer sorozatot mindenből, általában csak egy-egy van mindkét oldalra, aztán új gyakorlat.
És egyébként meg lusta dög voltam és a mai konditermes terv helyett ez lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...