2011. március 17., csütörtök

Montenegro Method 1. nap


Április végén lejár az éves kondibérletem...végre-végre...már annyira nem volt kedvem menni és ma rá is jöttem, hogy oké, hogy járogatok, de semmit nem fejlődök, sőt..csak jönnek fel a kilók a lustaságom miatt. Nincs semmi, ami ösztönözne, ami miatt a határom fölé mennék, kényelmesen elelipszisezgetek....de semmi erőltetés.

Pár napja találtam rá erre a programra. 3 részből áll, mindegyikben három torna és erre van egy meghatározott terv:

Day 1 – Endurance DVD, Workout 1
Day 2 – Strength DVD, Workout 1
Day 3 – Power DVD, Workout 1 & 2
Day 4 – Endurance DVD, Workout 2
Day 5 – Strength DVD, Workout 2
Day 6 – Power DVD, Workout 3 & 4
Day 7 – Endurance DVD, Workout 2
Day 8 – Strength DVD, Workout 3
Day 9 – Power DVD, Workout 1 & 2
And so on until you get to 21 days.

Nos...az első nap meg is volt és igaz, hogy 24 perces mindösszesen, de nyitott ablaknál szakadt rólam a víz...ilyen régen volt...persze, aki rendesen edzésben van, annak biztos nem ennyire megerőltető..de most lelkes vagyok....valameddig...:)
Jó időben jöhet még mellé a futás itt a sportparkban! :)
Hajrá-hajrá! :)
Angolul tudók itt olvashatnak róla:



3 megjegyzés:

  1. Hajrá-hajrá!!! :)
    24 perc az nem is sok, ha futással kombinálod biztos lesz hatása.

    VálaszTörlés
  2. Még egyelőre tart a kondibérletem is, ott úgyis csak kardiózok nagyrészt...de ha itt a jó idő jobb lesz szabadban futni. :)
    Igen..hajrá-hajrá...itt a nyár! :)

    VálaszTörlés
  3. Szurkolok neked, tessék kitartónak lenni..:D Én is a futással akarok megpróbálkozni, de azt valahogy, rám nem jellemző módon,mindig feladom..Zavar ha sokan vannak körülöttem, vagy nem is tudom.. Ez a DVD érdekesnek tűnik, szóval várom a tapasztalatokat :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...