2012. április 29., vasárnap

Egyik legjobb barátunk nyáron

Azt hiszem túlzás nélkül állíthatom, hogy nyáron, papucs-szandálszezonban a legnagyobb segítőnk egy kidörzsölés elleni gél.


Több gyártótól is láttam már, nekem Hansaplast és Compeed van, de láttam már Essence-éknél is, arról nincs tapasztalatom.
A fent említett kettő közül nekem a Hansaplast sokkal jobban tetszik, talán már két éves is van, és megúszok minden kidörzsölést, amit papucs okoz - persze, ha időben gondolkodok és bekenem előtte. A kiszerelése is jobban tetszik, egy kis tubus és az állaga is jobb, egy finom réteget képez a bőrön.


Compeed alapból praktikusabbnak tűnik, de nekem sokkal puhább az állaga, így mégsem elég egy húzás a stifttel és nagy melegben hajlamos az olvadásra, igaz rá is van írva, hogy max 30 C.


Tehát nálam az első győzött, de a másikat is el fogom használni.
Ti használtok ilyeneket, melyik a kedvenc?

2 megjegyzés:

  1. Nem, de most már fogok! :) Nagyon köszi a tippet! :) Szerinted tavaszi cipőnél is bevethető, vagy zokni alatt felejtős? Dm-ben kapható? Bocsánat a sok kérdésért, de nagyon felcsigáztál. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tavaszi cipőnél nem sok értelme van, legalábbis én úgy gondolom, hogy kifejezetten dörzsölés ellen van és a zokni meg felszívná ezt a réteget...aztán ki tudja, de nekem nem jutott eszembe.
    Én Müllerben vettem, de mivel van már Essence is, Rossmannban is találsz, és talán Balea-s is van, legalábbis külföldön biztos, mert ahogy kerestem a képeket, Baleást is kidobott a kereső.
    Egyébként nagyon ajánlom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...